MUTIARA KATA

::.. Because I like you too much, I can't stop liking you now, I can't pretend to not like you now, either..I can only not let you see that I like you, Ican only stop begging you to like me..If I want to slowly leave your side..I still need run..::

Friday, January 28, 2011

i ♥ u









Salam jumaat smua...
Harini pnt ckt la..

sebab pg td ada gotong royong Perdana kt Kompleks ak prtikal ini..
Nie pun tghri xblk.
Mls nk drive blk..bek lepak2 kt office update blog ak nie..

Petang nie ada 5S lak kt office..
hurmm memenatkn tol hri ini...

Tapi ape2 pun chill aje Akma..

Pengalaman...!!!


:: i ♥ u ::


I ♥ u...
I ♥ u...

I ♥ u...

So much I ♥ u...

hihihihi..

I fall in wiz diz man..

OMG!!
So hensem ma...
Wo ai ni..

Kihkihkihkih..!!
tgk sendiri la ye...
Pakwe baru nie..

Nama dia..

Bkn Che amat hoi hoi hoi k..

Nie che amat hei hei hei..


Jeng! Jeng! Jeng...

_Mukai Osamu_




Perghhh!!!



Smart!!..



Comei...!!



Xsuka sgt gmbr nie..sb gmbr nie dia b'lakon jd jht..



OMS!!...ArghhhH!!!



Opss!! Gmbr bwh 18thn nie..hihihihi
b'lakon aje k..dgn HORIKITA MAKI..



Dgn kaca mata pun smart kot...=)



Renunganmu bt ak t'goda Syg!!




Oh!! My Mukai Osamu...my lover..!! ♥♥♥


Nie la pakwe ak yg baru k.. Hensem kan.. Kalau org len dok gler2kn retis Korea.. Ak Japan k..hihihi

azma_aifa

No comments:

Post a Comment