MUTIARA KATA

::.. Because I like you too much, I can't stop liking you now, I can't pretend to not like you now, either..I can only not let you see that I like you, Ican only stop begging you to like me..If I want to slowly leave your side..I still need run..::

Thursday, July 29, 2010

Stacy Mai Perlis

Pada 24 Julai 2010, jam 5.00..bertempat di complete C-mart Arau...ak n adik ak little sis, zulaikha izzati g tgk stacy kt tmpt yg ak sebut 2..punye la rmai manusia nk g tgk artis af6 2..ak mula dh mls nk tgk, tp d'sbkn my sis nk tgk jgk t'pksa la tggu.
Ape yg ak nk ceta kt cnie, wlupun org kt perlis jrg dpt jmpa artis kt ngri kcil nie..tp skrng dh ada pluang,,bukn nk bangga tp seronok la sb artis2 sdh sudi trun kt negeri yg kcil skli kt M'sia nie. Ai2 Bunkface, Ziana Zain n Aizat..smuanya artis yg popular lak 2..hahaha...bila ekh shahir n adira nk mai perlis??..hihihi
azma_aifa

No comments:

Post a Comment