MUTIARA KATA

::.. Because I like you too much, I can't stop liking you now, I can't pretend to not like you now, either..I can only not let you see that I like you, Ican only stop begging you to like me..If I want to slowly leave your side..I still need run..::

Friday, October 1, 2010

Zaman TADIKA KEMAS KG BANAT'96

Salam muhibah..hihihi
Macam2 salam dh ak bg kn....=P
Kali nie ak nk story mory about my life waktu child dulu...
Xnk la panjang2 tulis, nnt jd mcm krgn darjah 6..muahhaahhaha..
Gmbr kt bwh nie zman terima sijil ijazah kot utk kanak2 Tadika Kemas nie tahun 1996...
Layan aje la gmbr kt bwh 2....peace.....(^__^)





Dari kiri, azrul, lebai aka arif, ak =P, Cikgu Pah, Wanie, Ca'un, n Jefri...





Sesi bergmbr gn family msg2..hahaha






Nie plak gmbar kt Dewan Warisan Kangar, ambik "Ijazah" gn Raja Perempuan perlis..Tunku Budriah..wah igt doh..hihi



Hah!! mcm mn ak gn kwn2 zaman kanak lu cute meut x....
2 je la ak nk share gn korg yg sudi tgk2 blog ak xseberapa nie...
dAAAA...=)


azma_aifa

No comments:

Post a Comment